زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:26 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم




تابلو اعلانات
elanat

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 4317
نویسنده پیام
funpic آفلاین


ارسال‌ها : 105
عضویت: 19 /4 /1390
محل زندگی: تبریز
شناسه یاهو: payamkeivani
تشکرها : 6
تشکر شده : 45
سئو seo چیست؟

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر که در اصطلاح سئو نامیده می شود به اقداماتی گفته می شود که برای بدست آوردن بازدید واقعی و رایگان از موتورهای جستجوگر همانند گوگل و بینگ انجام می گیرد.


با توجه به اینکه بیش از ۷۰% ترافیک وب سایت ها را موتورهای جستجوگر تامین می کنند، بهینه سازی سایت جهت نمایش در نتایج موتورهای جستجوگر (وب ، تصاویر ، ویدئو ، نقشه و…) امری کاملا ضروری می باشد.



بازاریابی به روش سئو
همانطور که اشاره شد بهینه سازی سایت جهت نمایش در موتورهای جستجوگر صورت می گیرد. شخصی که وب سایت را سئو می کند را می توان به یک بازاریاب تشبیه کرد. این شخص وب سایت شما را در موتورهای جستجوگر با کلمات کلیدی کسب و کارتان بالا می آورد و از این طریق کاربران هدفمند به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

همچنین بهینه سازی سایت با اینکه می تواند بر رونق کسب و کارها تاثیر فراوانی بگذارد – در مقایسه با سایت شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی هزینه ای به مراتب کمتر دارد. با سئو کردن وب سایت شما به مدت طولانی (اگر نگوییم برای همیشه!) در لیست نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده خواهد شد که دیگر نیزی به پرداخت هزینه نیست و این یعنی یک صرفه جویی اقتصادی.



سئو یک علم و تخصص است
بهینه سازی وب سایت را خیلی ها در اعمال چند تغییر در قالب سایت و تهیه بکلینک خلاصه کرده اند در صورتی که بزرگان این کار معتقد هستند که سئو یک علم است. شخصی که می خواهد سئو کار شود بایستی همیشه دانش خود را بروز نگه دارد. سئو علمی است که می توان گفت هر روز چیزی بر آن اضافه می شود و در برخی موارد بعضی از موارد نیز منقضی می شوند. بنابراین بروز بودن خود یک فاکتور مهم برای شخص سئو کار می باشد.



نقش تجربه در سئو
استراتژی های سئو براساس شناخت الگوریتم های موتورهای جستجوگر است و چون موتورهای جستجوگر این الگرویتم ها را فاش نمی کنند، شخص باید خود دست به کار شود و آنها را شناسایی کند. تجربه سئو کار در نحوه بهینه سازی سایت برای کسب رتبه بالا در مدت زمان کوتاه می تواند خیلی مفید باشد.



مراقب سئو سیاه باشید
در بند قبلی اشاره کردیم که تجربه فردی در سئو مفید است ولی در برخی موارد همین تجربه ها باعث بروز مشکلاتی نیز می شوند. برخی افراد روش هایی را پیدا می کنند که در مدت زمان کوتاه نتیجه مطلوب را می دهد ولی چون برای رسیدن به این جایگاه قوانین موتورهای جستجوگر را دور می زنند در نتیجه بعد از مدت کوتاهی شناسایی می شوند و با جریه هایی سنگین و یا حتی حذف همیشگی از نتایج روبه رو می شوند.

توجه: همیشه این را بدانید که هدف از سئو ، بهینه سازی وب سایت برای کاربران موتورهای جستجوگر است و کاربران موتورهای جستجوگر همان مشتریان شما هستند! پس کاری نکنید که بر ضرر خودتان تمام شود.


منبع: بهینه سازی سایت چیست؟

امضای کاربر :
سنگی که طاقت ضربه های تیشه را نداشته باشد تندیس زیبایی نخواهد شد

خواستن با دانستن توانستن است

جمعه 03 مهر 1394 - 19:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از funpic به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: elinparseh & master-law &
taalidanesh آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 3 /2 /1395
محل زندگی: تهران


پاسخ : 1 RE سئو seo چیست؟
با تشکر از توضیحات خوبتون

جمعه 03 اردیبهشت 1395 - 14:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
slivertheme-ir آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 7 /2 /1395
سن: 25


پاسخ : 2 RE سئو seo چیست؟
سئو یجوریه. هرچی بدونی ازش بازم کمه. خیلی پچیدس اما لذت بخش!

امضای کاربر :
از دست قالب های سرسری و بی کیفیت سایر مارکت ها خسته شدی؟

قالب و پلاگین های باکیفیت و بدون باگ میخای؟؟ آره کجا؟
Slivertheme.ir

[align=center]سلیورتم؛ اولین مارکت رسمی پشتیبانی از قالب ها و افزونه های پریمیوم وردپرس با پشتیبانی کاملاً فارسی
ترجمه های 100%، محصولات بدون باگ، محصولات راستچین شده هرجای که فکرش را بکنید، پشتیبانی 24 ساعته

همه این ها + کلی مزیت ریز و درشت در سلیورتمز برای کاربران و خریداران
سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 - 23:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
finetco آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 12 /2 /1395


پاسخ : 3 RE سئو seo چیست؟
چجوری رتبه سایت و بازدید سایت رو به صورت طبیعی بالا ببریم؟؟

امضای کاربر : یو پی اس | یوپی اس | باتری یو پی اس | خرید بک لینک
یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 15:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
iron_man آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 27 /5 /1395


پاسخ : 4 RE سئو seo چیست؟
سلام
ممکنه راجع به سئوهای کلاه سیاه، سفید و خاکستری هم یه مقدار توضیح بدید؟؟

امضای کاربر : ساخت سایت سایت ساز
فروشگاه ساز پیام صوتی پیامک صوتی
پنل پیامک صوتی تبلیغات پیامک صوتی

چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 18:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dcashop آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 1 /9 /1395
تشکرها : 28

پاسخ : 5 RE سئو seo چیست؟



شاید برای شما هم سوال باشد که سئو چیست ؟شما میتوانید آموزش سئو رو دنبال کنید
چرا سایت ها نیاز به سئو دارند؟
به این علت که اگر سایتی در اینترنت وجود داشته باشد و کسی آن را نشناسد آیا ارزشی دارد؟ حتی اگر سایت پرمحتوا و فوق العاده موثر در زمینه خودش باشد آیا بدون بازدیدکننده به اهداف خود می‌رسد؟ اگر فروشگاه اینترنتی ای باشد و مشتری (بازدیدکننده) نداشته باشد، آیا فروش دارد؟ جواب خیلی واضح است: “خیر”.
حالا شاید برای بعضی ها این سوال مطرح شود که سایت ما مخاطبان خاص خودش را دارد و نیازی به سئو ندارد! من جوابم به این دوستان این است یک مغازه اگر در نقطه ای قرار داشته باشد که هر روز فقط ۵۰نفر آدم خاص از آنجا عبور کنند فروش بیشتری دارد یا اینکه اگر در نقطه ای باشد که علاوه بر آن ۵۰نفر خاص که هر روز از آنجا عبور می‌کنند محل رفت و آمد انسان های دیگر هم باشد؟ خیلی واضح است هرچه بیشتر در معرض رفت و آمد ها باشد بیشتر فروش دارد. در یک وب سایت هم بدین شکل است اگر یک وب سایت روزی ۵۰۰ آی پی (بازدیدکننده منحصر به فرد) داشته باشد بازدهی بیشتری دارد یا علاوه بر این میزان، روزی بصورت میانگین ۵۰۰ آی پی دیگر هم از موتورهای جستجو مثل گوگل ورودی داشته باشد؟ پس هر وب سایتی برای بازدهی بیشتر نیاز به سئو و ورودی از موتورهای جستجو دارد. علاوه بر این مزیت، سئو باعث اعتماد کاربران سایت هم می‌شود. به طور مثال اگر کاربر کلمه “خرید موبایل” را جستجو کند به سایت هایی که در رتبه های بالاتر قرار دارد بیشتر اعتماد می‌کند تا سایت هایی که در رتبه های پایین تر و صفحات بعدی نتایج جستجو هستند. و یکسری ویژگی های دیگر که شاید برای هر فرد اهمیت داشته باشد، مثلاً خود شما چه حسی نسبت به سایت های بالاتر در نتایج جستجو دارید تا سایت های دیگر ؟

چیکار کنیم سایتمان سئو شود؟
اول از همه باید دانش سئو رو داشته باشید، اگر وقت یادگیری و تجربه در امور سئو رو ندارید حتماً سئو سایت خودتان را به یک کارشناس سئو بسپارید زیرا اگر اشتباهی در سئو سایت خود انجام بدید ممکن است به سایت خود ضرر برسانید. سئویک فاکتور ندارد که بگوییم با یک کار می‌شود سایت رو سئو کرد! خیر اینطور نیست و خیلی فاکتورها باید در یک وب سایت رعایت شود تا آن سایت از لحاظ سئو قوی تر شود. (در ادامه مطالب از این به بعد سعی می‌کنیم همه فاکتورهای موجود را بصورت کامل در بخش آموزش سئو برای شما عزیزان قرار بدهیم.)
بگذارید جوره دیگه ای مطرح کنم تا معنی سئو سایت برای شما شفاف تر شود: اگر شما جای موتورهای جستجوگر (مثل گوگل) بودید سعی می‌کردید کدام سایت ها را در اولویت نمایش نتایج جستجو قرار دهید؟ احتمالاً جواب های شما بدین صورت است که:

سایت هایی که از لحاظ طراحی سایت کاربرپسند باشد
سایت هایی که محتوای کامل، درست و خاص داشته باشد
سایت هایی که فقط به فکر جیب خودشان نباشند و کل سایت رو پر از تبلیغ یا پر از منافع خودشان کرده باشند
سایت هایی که بروز باشند نه اینکه مثلاً ماهی یک مطلب قرار بدهند
سایت هایی آمار بازدید بالایی دارند چون احتمالاً سایتی خوبی هستند که پربازدید هستند
سایت هایی که کاربرانش دقایقی و یا حتی شاید ساعت ها درون سایتش هستند
سایت هایی که محتوای تکراری نگذارد
سایت هایی که علاوه بر محتوای متنی، برای کمک به درک مخاطب از محتوای عکس و ویدئو هم استفاده کنند
و …
خب جالبه بدونید گوگل هم براش همین مسائل مهم است و همینا می‌شوند بخش مهمی از سئو یک وب سایت، البته باید عرض کنم که به جز یکسری اعمال خاص و عام مثل همین مواردی که بالا اشاره شد، یکسری اعمال تخصصی و بسیار مهم هم وجود دارد که باید حتماً رعایت شوند و آن را طراحان سایت و سئوکارها می‌توانند انجام دهند و یا خود شما کسب مهارت کنید و آن را انجام دهید. اگر بخوام یکسری مثال درباره امورات تخصصی سئو برای شما بگویم باید عرض کنم که مثلاً بالا بردن سرعت Load سایت یکی دیگر از فاکتورها می‌باشد که خودش به خیلی از چیزهای دیگر بستگی دارد که باید انجام شود و یا ریسپانسیو کردن وب سایت که نیاز به مهارت آن دارد یا حتی بهینه سازی کدهای نوشته شده سایت ها که این هم نیاز به تخصص دارد و خیلی از کارهای دیگه (در آموزش های بعدی سایت می‌توانید دنبال کنید.) پس اینجاست که نقش یک سئوکار حرفه ای و باتجربه پر رنگ می‌شود و اهمیت کارش معلوم می‌شود.



لازم است بدانید که موتورهای جستجو بزرگ در دنیا مخصوصاً گوگل هر روز در حال بهینه تر کردن الگوریتم های خود هستند تا کسانی که بحق تر هستند در نتایج بالاتر باشند. موتورهای جستجو وقتی ضعفی در الگوریتم های خود می‌بینند آن را برطرف می‌کنند یا اگر نیاز به اضافه کردن فاکتور خاصی هست آن را به الگوریتم های خودشان اضافه می‌کنند. سئو یک کاری نیست که بگوییم من یک کتاب سئو خواندم و برای همیشه یک سئوکار هستم! خیر اینطور نیست، سئو یعنی باید بروز باشید و بدانید الگوریتم های جدیدی موتورهای جستجو در شیوه جستجو سایت خود اضافه می‌کنند چیست؟ حتی شده برخی از شیوه هایی که به الگوریتم خودشان اضافه کردند بعد از مدتی باگی درون الگوریتم پیدا کردند و کلاً آن الگوریتم را از بین بردند و یا اصلاح کردند. این هم بخاطر بسپارید که سئو سایت به این صورت نمی‌باشد که سئو کار مثلاً چند روز کار کند و بگوید سایت شما سئو شده است و تمام! سئو یک کاره همیشگی و زمان بر می‌باشد و نیاز به حوصله دارد ولی می‌توانید از سئوکارها مشورت بگیرید و حدالامکان خطاهای موجود در سایتتان را برطرف کند و مشاوره مسیر درست را به شما بدهد. (دقت کنید این فقط مشاوره هست و مطمئنناً اگر سئو سایت در اختیار یک سئوکار حرفه ای باشد نتایج قابل قبول تری در انتظار آن سایت می‌باشد.)

یک نکته ای هم که شاید قابل ذکر باشد این است که این خیلی اشتباه است که به سئوکار می‌گویند چند وقته می‌توانید کلمه X رو برای من لینک یک کنید؟ سئوکار، اگر بر مبنا و اصول بخواد پیش برود که کارش بدون نقص باشد و از طرف موتورهای جستجو سایت مورد تنبیه و جریمه قرار نگیرد بستگی به کلمه موردنظر دارد و اینکه تضمین صد در صد اشتباه است (مگر سئوکار مدیر وب سایت های موتور جستجو می‌باشد؟ یا فقط در کل دنیا این وب سایت در حال سئو شدن است؟) اما مطمئنناً فرق سایتتان را بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد و قطعاً خودتان راضی خواهید بود.

سئو ترفند نیست، سئو اصول هایی می‌باشد که در یک وب سایت باید رعایت شود و نیاز به تخصص دارد.

امیدوارم در این مطلبی که منتشر کردم توانسته باشم معنی و مفهوم سئو را به به عرض رسانده باشم، بنده محمد لاری هستم و تمامی مطالب بالا توسط خودم نوشته شده است؛ اگر سوالی بود می‌توانید در بخش کامنت ها مطرح کنید

امضای کاربر : سئو : آیفون تصویری
یکشنبه 05 دی 1395 - 12:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از dcashop به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mepa /
roozferight آفلاین



ارسال‌ها : 65
عضویت: 2 /3 /1396
تعداد اخطار: 100


پاسخ : 6 RE باربری روز یک شرکت معتبر در کار باربری
باربری روز یک شرکت معتبر در کار باربری

شرکت باربری روز خدمات اثاث کشی و حمل بار و حمل اثاثیه منزل را به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته ارائه داده و خدمات باربری را در استان تهران انجام می دهد ، شرکت باربری روز خدمات حمل اثاثیه منزل را با خاور های مسقف و موکت کاری شده و با پرسنلی مجرب و دوره دیده انجام می دهد ، این شرکت با توجه به تمامی موارد سطح ترافیکی و ... آماده است خدمات اثاث کشی و باربری را در تهران انجام می دهد.

اتوبار روز با تجربه ای که در امر اسباب کشی دارد شما را تا مرحله اخر اسباب کشی یاری خواهد کرد و مشاوره را در خصوص باربری واتوبار به شما ارائه می دهد

باربری روز یک جابجایی بدونه دردسر را برایتان انجام می دهد و خدمات باربری را به صورت هفت روز هفته و شبانه روزی ارائه می دهد ، باربری و اتوبار روز دارای ده سال سابقه در امر اسباب کشی و در استان تهران خدمات بسته بندی وسایل منزل را به صورت حرفه ای انجام می دهد این یکی از بزگترین باربری تهران می باشد که در طی این چند سال اخیر خدمات باربری را کسب نموده است

چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 13:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
roozferight آفلاین



ارسال‌ها : 65
عضویت: 2 /3 /1396
تعداد اخطار: 100


پاسخ : 7 RE باربری روز , تجربه یک جابجایی بدون مشکل

باربری روز , تجربه یک جابجایی بدون مشکل
شرکت باربری روز خدمات اثاث کشی و حمل بار و حمل اثاثیه منزل را به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته ارائه داده و خدمات باربری را در استان تهران انجام می دهد ، شرکت باربری روز خدمات حمل اثاثیه منزل را با خاور های مسقف و موکت کاری شده و با پرسنلی مجرب و دوره دیده انجام می دهد ، این شرکت با توجه به تمامی موارد سطح ترافیکی و ... آماده است خدمات اثاث کشی و باربری را در تهران انجام می دهد.
اتوبار روز با تجربه ای که در امر اسباب کشی دارد شما را تا مرحله اخر اسباب کشی یاری خواهد کرد و مشاوره را در خصوص باربری واتوبار به شما ارائه می دهد
باربری روز یک جابجایی بدونه دردسر را برایتان انجام می دهد و خدمات باربری را به صورت هفت روز هفته و شبانه روزی ارائه می دهد ، باربری و اتوبار روز دارای ده سال سابقه در امر اسباب کشی و در استان تهران خدمات بسته بندی وسایل منزل را به صورت حرفه ای انجام می دهد این یکی از بزگترین باربری تهران می باشد که در طی این چند سال اخیر خدمات باربری را کسب نموده است


پنجشنبه 02 شهریور 1396 - 12:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
roozferight آفلاین



ارسال‌ها : 65
عضویت: 2 /3 /1396
تعداد اخطار: 100


پاسخ : 8 RE سئو seo چیست؟
باربری تهران , بهترین انتخاب برای حمل و نقل
شرکت باربری تهران با ده سال سابقه در عرصه باربری و حمل بار در استان تهران با مجوز از اتحادیه باربری های تهران با تجربه ای که در امر اسباب کشی دارد شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری کرده و یک اسباب کشی بدونه دردسر را با تجربه ای که در امر حمل اثاثیه منزل دارد آماده است خدمات باربری و اتوبار را به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران ارائه داده و اثاث کشی شما را انجام دهد این باربری با تجربه ای که در امر حمل بار و حمل اثاث منزل دارد یک جابجایی بدونه مشکل را برای شما انجام می دهد
باربری تهران به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت شما ساکنین استان تهران می بشد
باربری تهران خدمات بسته بندی وسایل منزل و خدمات حمل اثاثیه منزل را به صورت هفت روز هفته و یک جابجایی بدونه مشکل را بدونه مشکل را به صورت هفت روز هفته ارائه می دهد
شرکت باربری تهران با تجربه ای که در امر حمل اثاثیه منزل دارد آماده است خدمات باربری را به صورت شبانه روز و هفت روز هفته به شما ارائه دهد
آدرس سایت باربری تهران http://tehranfreight.xyz می باشد
اگر به دنبال یک شرکت اتوبار هستید که خدمات باربری را ارائه دهد باربری تهران بهترین گزینه است


دوشنبه 06 شهریور 1396 - 12:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mehrangta آفلاین



ارسال‌ها : 950
عضویت: 17 /3 /1391
محل زندگی: style type=text/css
شناسه یاهو: a5mx
تشکرها : 230
تشکر شده : 599
پاسخ : 9 RE سئو seo چیست؟
هعی بابا اینجا ک شده اسپم خونه :/

امضای کاربر :
بزرگترین مرجع ویرایش بازی جی تی ای سان اندرس
WwW.GTA5.iR


ایران سمپ | جنگ در ایران
WwW.JDISite.IR
سه شنبه 07 شهریور 1396 - 01:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fns4565 آفلاین



ارسال‌ها : 15
عضویت: 25 /5 /1394

تشکر شده : 1
پاسخ : 10 RE سئو seo چیست؟
مهم ترین اصل سئو سایت دوست من تهیه محتوای دست اول و با ارزشه

امضای کاربر : طرقبه مشهد , شاندیز مشهد , زشک مشهد , اخلمد مشهد , قره سو مشهد , قانون جذب , سئو , رپورتاژ آگهی
سه شنبه 14 شهریور 1396 - 11:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :